پیام اینستاگرامی رونالدو پس از هت‌تریک و درخشش مقابل لوکزامبورگ

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از هت‌تریک و درخشش مقابل لوکزامبورگ

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه دیدار های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، تیم ملی پرتغال و لوکزامبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی 5 بر 0 تیم ملی پرتغال خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی درخششی ویژه داشت و توانست سه گل به ثمر برساند تا دهمین هت‌تریک ملی خود را انجام دهد و به یک رکورد ویژه به ثبت برساند چرا که رونالدو با 10 هت‌تریک، بازیکنی است که بیشترین تعداد هت تریک را در رده ملی دارد. تیم ملی پرتغال اکنون فاصله زیادی تا صعود به جام جهانی ندارد.

کریستیانو رونالدو پس از این پیروزی و درخشش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" یک پیروزی دیگر، یک گام دیگر به سوی هدف‌مان، یک شب تاریخی دیگر در دفاع از رنگ های‌مان! همه چیز آسان تر می‌شود وقتی که در خانه و در حضور هوادارانی که از اولین تا آخرین دقیقه مراقب‌مان هستند بازی کنیم. من قول داده بودم که همیشه به دنبال بیشتر و بیشتر خواهم بود! این در DNA من و همه‌ی ما وجود دارد، ما هرگز راضی نخواهیم شد، هرگز تسلیم نخواهیم شد و همیشه برای چیزهایی که می‌توانیم داشته باشیم می‌جنگیم! به پیش پرتغال"

1470