واکنش کاپیتان برزیل به خبر احتمال خداحافظی نیمار پس از جام جهانی 2022

واکنش کاپیتان برزیل به خبر احتمال خداحافظی نیمار پس از جام جهانی 2022

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا مدافع تیم ملی برزیل و باشگاه چلسی در مقابل انتقادات از نیمار دفاع کرد و همچنین ابراز امیدواری کرد که او هیچ وقت عشق و علاقه‎اش به فوتبال را هرگز از دست ندهد.

به گزارش فوتبالی، بامداد روز یک شنبه دو تیم برزیل و کلمبیا از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که در پایان، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا برزیلی که هنوز شکست نخورده است، برای اولین بار امتیاز از دست بدهد. در این دیدار نیمار عملکرد خیلی بدی داشت، به طوری که پس از پایان بازی، بسیاری از هواداران رسانه‌های برزیلی، انتقادات زیادی از او کردند. نیمار در آن دیدار 17 پاس اشتباه داشت. نیمار پیش از دیدار با کلمبیا اذعان کرده بود که جام جهانی قطر، آخرین جام جهانی او می‌باشد، زیرا نمی‌تواند از نظر ذهنی به این شرایط ادامه دهد.

به نقل از مارکا، تیاگو سیلوا راجع به این شرایط گفت: "در تیم ملی، من هم درگیر لحظات بسیار بد و مشابهی همچون نیمار شدم. مخصوصا بعد از جام جهانی 2014، القاب نامناسب زیادی را به من نسبت دادند. این چیزها شما را عذاب می‌دهد و می‌دانید که اصلا شایسته شنیدن چنین کلماتی نیستید. امیدوارم نیمار علاقه‌اش به فوتبال را از دست نداده باشد."

4416