پیش‌بینی روزنامه اکیپ از سه نامزد نهایی توپ طلا

پیش‌بینی روزنامه اکیپ از سه نامزد نهایی توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی فرانس فوتبال، اسامی نامزد های توپ طلای امسال را منتشر کرده است و بدین ترتیب مشخص شده که کدام بازیکنان شانس فتح این جایزه را دارند اما هنوز اسامی سه بازیکن نهایی که شانس اصلی فتح توپ طلا را دارند اعلام نشده است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه اکیپ فرانسه به تازگی از سه بازیکنی که به نظرش به عنوان سه نامزد نهایی فتح توپ طلا برگزیده خواهند شد، را اعلام کرده است. کریم بنزما، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی از نظر روزنامه اکیپ سه شانس اصلی فتح جایزه توپ طلا هستند.

لیونل مسی امسال از نظر باشگاهی فصل ضعیفی داشته است اما از نظر فردی آمار خوبی داشته است و در کوپا آمه ریکا هم قهرمان شد تا یک جام ملی فتح کرده باشد و هنوز یکی از شانس های اصلی فتح جایزه توپ طلا به حساب بیاید.

کریم بنزما مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه با وجود اینکه از نظر فتح جام در رئال مادرید توفیقی نداشت اما او هم عملکرد بی نظیری داشته است به طوری که مرد اول خط حمله رئال مادرید است و از سویی به همراه تیم ملی فرانسه توانست قهرمان رقابت های لیگ ملت های اروپا شود و در فینال این بازی ها گلی حساس به ثمر برساند.

لواندوفسکی در یورو توفیقی نداشته است اما آمار فردی و عملکرد او در بایرن مونیخ مثل همیشه خوب بوده است. او جایزه کفش طلای 2020/21 را فتح کرد و اکنون امیدوار است توپ طلا را هم ببرد.

1470