سیمئونه فاش کرد: برای جذب مسی تلاش کردیم

سیمئونه فاش کرد: برای جذب مسی تلاش کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید فاش کرد که آن‌ها نیز علاوه بر منچسترسیتی و پاریسن ژرمن، برای جذب لیونل مسی تلاش کرده بودند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان لیونل مسی فوق ستاره سی و چهار ساله نتوانست علیرغم میل باطنی‌اش، قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و به صورت رایگان به پاریسن ژرمن پیوست. در این میان تیم‌های سیتی و اتلتیکو مادرید نیز برای به خدمت گیری فاتح شش توپ طلا اقدام کرده بودند و البته سیمئونه می‌دانست که بسیار سخت و حتی غیرممکنی محسوب می‌شود. سیمئونه در آن زمان خواست تا از طریق لوئیز سوارز ستاره اروگوئه‌ای روخی بلانکوس و سابق بارسلونا، پلی به سمت مسی بزند.

به نقل از مارکا، سیمئونه در گفت و گویی با Ole گفت: "اجازه دهید به شما یک چیز را بگویم. زمانی که اخبار مربوط به بارسلونا و لیونل مسی را شنیدیم، با احترام به لوئیز سوارز زنگ زدیم. به لئو مسی زنگ نزدم، اما به لوئیز زنگ زدم و از او راجع به مسی و این که او چه فکری می‌کند، سوال پرسیدم. شانس بسیار کمی برای آمدن او به اتلتیکو مادرید وجود داشت. اما این تماس ما سه ساعت طول کشید و مشخصا پاریسن ژرمن می‌خواست به هر قیمتی که شده، لیونل مسی را خریداری کند." 

4416