رسمی؛ دوری چند هفته‌ای ستاره منچستریونایتد از میادین

رسمی؛ دوری چند هفته‌ای ستاره منچستریونایتد از میادین

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد رسما اعلام کرد که رافائل واران مدافع فرانسوی این تیم، به خاطر مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه دو تیم اسپانیا و فرانسه از مرحله فینال لیگ ملت‌های اروپا به میدان رفتند و در نهایت خروس‌ها موفق شدند با دو گل بنزما و امباپه، 2-1 از سد اسپانیا عبور کنند و قهرمان این تورنمنت شوند. در این دیدار در دقیقه 43، رافائل واران به خاطر مصدومیت از زمین بیرون برده شد و دایوت اوپامکانو به جای او وارد زمین شد.

به نقل از سایت گل، روز سه شنبه منچستریونایتد تائید کرد که این مدافع چند وقتی از شرایط بازی به دور خواهد بود. شیاطین سرخ در بیانیه‌ای اعلام کردند: "رافائل واران در جریان فینال لیگ ملت‌های اروپا دچار مصدومیت از ناحیه عضلانی کشاله ران شد. او برای چند هفته از میادین به دور خواهد بود."

البته داستان در همین جا برای هواداران منچستریونایتد به پایان نمی‌رسد، زیرا در هفته گذشته نیز هری مگوایر از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد و هنوز وضعیت او مشخص نیست. در غیاب مگوایر و واران باید دید که اوله گونر سولشر چه زوجی را برای خط دفاع خود انتخاب می‌کند و آیا به فیل جونز پس از مدت‌ها بازی خواهد داد یا خیر.

4416