محرمی در امارات جا مانده بود!؟

محرمی در امارات جا مانده بود!؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست تیم ملی مقابل کره جنوبی شب خوبی را سپری نکرد.

به گزارش فوتبالی، صادق محرمی که یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ به شمار می رود در بازی مقابل کره نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

او روی تنها گل کره‌ای‌ها ، نتوانست سون هیونگ مین را به خوبی مهار کند تا این بازیکن با عبور از مدافع راست تیم ملی بتواند طلسم گل نزدن هایش به ایران را بشکند و تیم اسکوچیچ برای اولین بار از حریفانش عقب بیفتد.

محرمی در حالی در بازی امشب نمایش خوبی نداشت که جلوی امارات یکی از بهترین‌های تیم ملی بود تا دراگان اسکوچیچ بیشتر از قبل به بازیکن مورد علاقه‌اش اعتقاد پیدا کند اما در ورزشگاه آزادی، خبری از آن بازیکنی نبود که بتواند خیال طرفداران تیم ملی را بابت داشتن یک مدافع راست مطمئن، راحت کند.

انتقادها از محرمی طوری بود که یکی از سوال‌های خبرنگاران از مهدی مهدوی‌کیا در پایان بازی با کره جنوبی، نمایش ضعیف محرمی بود منتهی مهدوی‌کیا – که بهتر از هر کسی می‌تواند درباره خصوصیات یک مدافع راست خوب صحبت کند – ترجیح داد در این مقطع فشار را روی مدافع دیناموزاگرب بیشتر نکند و تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که اشتباه، جزئی از فوتبال است و تا اشتباهی رخ ندهد گلی رد و بدل نمی‌شود.

7655