ستاره تاتنهام مانع رسیدن اسکوچیچ به دل‌بوسکه(عکس)

ستاره تاتنهام مانع رسیدن اسکوچیچ به دل‌بوسکه(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – در روزی که رکورد پیروزی‌های متوالی استرالیا، در بازی مقابل ژاپن شکسته شد، ایران نتوانست به رکورد استرالیا برسد.

به گزارش فوتبالی، اسکوچیچ در کسب یازدهمین پیروزی متوالی‌اش ناکام بود تا در روزی که تیم او برای اولین بار از حریفش عقب افتاده بود، موفق به کسب پیروزی نشود و تعداد بردهای متوالی او به 10 پیروزی ختم شود.

پیش از این محمد مایلی کهن در دوران سرمربیگری‌اش در تیم ملی طی 13 بازی به 10 برد دست یافته بود و فرانک اوفارل نیز این تعداد پیروزی را در 15 بازی از آن خود کرده بود.

اسکوچیچ در حالی با گل سون هیونگ مین مقابل کره جنوبی متوقف شد که نمایش تیم او در نیمه اول با انتقادهایی همراه بوده و رضا قوچان‌نژاد بازیکن سابق تیم ملی هم در پایان بازی به این نکته اشاره کرد که معلوم نیست چرا اسکوچیچ اینقدر دیر دست به تعویض زد.

اسکوچیچ نه تنها از رسیدن به رکورد استرالیا بازماند بلکه رسیدن او به ویسنته دل‌بوسکه و رسیدن تیم ملی به رکورد اسپانیا و آلمان هم منتفی شد.

جدا از اینکه آلمان و اسپانیا با 15 پیروزی متوالی، صاحب بهترین آمار در این زمینه هستند، ویسنته دل‌بوسکه در هر 13 بازی ابتدایی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا پیروز شده بود و اسکوچیچ، طبیعتا دوست داشت که با تیمش به چنین رکوردی برسد منتهی کره جنوبی اجازه این کار را به اسکوچیچ و شاگردانش نداد.

7655