درخشش پسر بازیکن سابق بارسلونا در رئال مادرید و تیم ملی ایسلند

درخشش پسر بازیکن سابق بارسلونا در رئال مادرید و تیم ملی ایسلند

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لوکاس گودجانسن پسر ستاره ایسلندی سابق چلسی و بارسلونا این روزها هم در تیم ملی کشورش و هم در آکادمی رئال مادرید می درخشد.

به گزارش فوتبالی، آندری که از نظر سبک و استایل بازی شباهت هایی به ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند دارد، در حال حاضر فقط 19 سال سن دارد که در تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا توپ می زند و در کنارش در تیم ملی ایسلند هم می درخشد. آندری لوکاس دوشنبه گذشته در دقیقه 80 در بازی ایسلند و لیختن اشتاین وارد زمین شد که فقط به 9 دقیقه زمان نیاز داشت تا گلزنی کند.

آندری 189 سانتی متر قد دارد که جدا از هیکل خوبش، تکنیک خوبی هم دارد و به نظر می رسد که رئال مادرید امید زیادی به این بازیکن آینده دار بسته است. در حقیقت این بازیکن ماه گذشته نیز گل مهمی را در بازی ایسلند و مقدونیه به ثمر رسانده بود تا جلوی شکست تیم ملی کشورش در بازی حساس راهیابی به جام جهانی را بگیرد وبازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. آندری لوکاس در ترکیب کاستیا با هدایت رائول گونزالس هم نمایش خوبی داشته است. این بازیکن در مقابل اتلتیکو بالئاراس در هفته گذشته یک گل زد و یک پنالتی گرفت تا کاستیا به تساوی دو بر دو برسد.

البته دنیل برادر کوچک تر  و 15 ساله آندری نیز در تیم نوجوانان رئال مادرید توپ می زند و به نظر می رسد که فرزندان یک بارسایی سابق  امید زیادی به پیشرفت در رئال مادرید دارند.

4125