واکنش سانچو به تحقیر کردن مدافع 41 ساله آندورا توسط خودش

واکنش سانچو به تحقیر کردن مدافع 41 ساله آندورا توسط خودش

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو به جنگ کاملا یکطرفه خود با الدفونس لیما مدافع میانی 41 ساله تیم ملی آندورا در بازی شنبه گذشته در مرحله راهیابی جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، انگلیس با هدایت ساوتگیت به سادگی در مقابل آندورا با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد که بن چیلول، بوکایو ساکا، تامی ابراهام، جیمز وارد پروس و جک گریلیش در این بازی گلزنی کردند.

بعد از آن در گفتگویی یوتیوبی بازیکنان تیم ملی انگلیس در مورد اتفاقات و صحنه های بازی صحبت کردند. سانچو و ابراهام در بخشی از ویدیو در مورد لحظه ای صحبت کردند که شماره 25 منچستریونایتد، الفدونس لیما مدافع 41 ساله آندورا را با سرعت خود  محو و نقش زمین کرد و باعث مصدومیت وی شد.

لیما که 132 بازی در تیم ملی کشورش داشته (بیشترین بازی را در تاریخ تیم ملی آندورا داشته است) سعی کرد که خودش را با سرعت سانچو وفق بدهد اما کم آورد و به او نرسید، نقش زمین شد و بعد از آن به علت مصدومیت تعویض شد. سانچو در مورد این صحنه گفت:"می دانید چیست؟ نباید به آن مرد بخندی برادر. این مرد 41 ساله است برادر. افراد عادی نمی توانند تا آن سن فوتبال بازی کنند."

لیما که تجربه حضور در رایو وایکانو را دارد سعی کرد که با این صحنه و این اتفاق شوخی کند و در صفحه توییترش نوشت:" دفعه بعد لطفا آرام تر حرکت کن!"

4125