تکرار اتفاق بازی با امارات برای حاج‌صفی

تکرار اتفاق بازی با امارات برای حاج‌صفی

پایگاه خبری فوتبالی- چرا کاپیتان اول تیم ملی مقابل کره‌جنوبی در ترکیب ثابت شاگردان اسکوچیچ قرار نگرفت؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش بینی می شد اسکوچیچ در بازی مقابل کره‌جنوبی از احسان حاج صفی در پست دفاع چپ به جای امید نورافکن بهره ببرد اما سرمربی کروات تیم ملی به مانند بازی با امارات، از کاپیتان تیمش در ترکیب اصلی استفاده نکرده است.

تجربه بالای حاج‌صفی و سابقه حضور او در بازیهای قبلی مقابل کره، این بازیکن را در گمانه‌زنی‌ها، گزینه اصلی حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کرده بود اما اسکوچیچ، آچار فرانسه تیمش یعنی وحید امیری را به حاج‌صفی و همچنین امید نورافکن ترجیح داده است.

حاج‌صفی پس از اینکه در دو هفته ابتدایی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بخاطر آسیب‌دیدگی حضور نداشت، در دیدار مقابل امارات به‌عنوان بازیکن تعویضی و از دقیقه 78 به جای علیرضا جهانبخش به میدان آمد و به نظر می‌رسد امروز هم او یکی از تعویضی‌های تیم ملی در بازی حساس مقابل کره جنوبی باشد.

کره‌جنوبی در سه بازی گذشته خود برای رسیدن به دروازه حریفان علاقه ویژه‌ای به نفوذ از کناره‌ها داشته و به همین دلیل اسکوچیچ ترجیح داده از امیری در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند.

در خط میانی هم او به مانند دو بازی قبلی به زوج عزت‌اللهی و نوراللهی اعتماد کرده تا حاج‌صفی جایی در ترکیب اصلی نداشته باشد.

7655