ایران امروز به رکورد استرالیا می‌رسد؟

ایران امروز به رکورد استرالیا می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- با شکست استرالیا به ژاپن، اسکوچیچ و شاگردانش حالا یک انگیزه جدید برای بردن کره جنوبی پیدا کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، درست است که استرالیا و ژاپن در گروه دوم انتخابی جام جهانی هستند و نتایج آن گروه اهمیتی برای تیم ملی ندارد اما توقف استرالیا جلوی ژاپن این فرصت را به تیم ملی داده که در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل کره جنوبی، به رکورد شاگردان گراهام آرنولد برسند.

همانطور که چند روز قبل نوشته بودیم، استرالیا با 11 پیروزی متوالی – که همه آنها مربوط به مرحله انتخابی جام جهانی است – صاحب یک رکورد جهانی شده است.

این تیم که در مرحله دوم انتخابی جام جهانی در گروه دوم با کویت، اردن، نپال و چین تایپه همگروه بود، هر 8 بازی‌اش در این مرحله را با پیروزی پشت سر گذاشت و در سه بازی ابتدایی‌اش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، چین، ویتنام و عمان را شکست داده تا صاحب 11 برد متوالی شود.

حالا تیم ملی در شرایطی که برنده بازی با کره جنوبی شود، به رکورد تعداد بردهای متوالی استرالیا خواهد رسید هر چند که برای رسیدن به رکورد جهانی تعداد بردهای متوالی، بعد از بازی امروز باید چهار بازی دیگر را هم ببرد تا به رکورد 15 برد متوالی آلمان و اسپانیا برسد.

1984