ساکی: يووه شانس اول قهرمانی بود/ خیانت تاوانی دارد که جیجو پرداخت!

ساکی: يووه شانس اول قهرمانی بود/ خیانت تاوانی دارد که جیجو پرداخت!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا درباره خروج دوناروما از میلان و حواشی اخیر پیرامون این دروازه بان در بازی تیم ملی ایتالیا مقابل اسپانیا در سن سیروی میلان صحبت های جالبی بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریات ایتالیایی، آریگو ساکی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان در خصوص حواشی جدایی جیانلوئیجی دوناروما از میلان و پیوستنش به پاریسن ژرمن فرانسه، نظرات جالبی دارد. 

ساکی می گوید:

"در مورد فریادهای تماشاگران نسبت به دوناروما در سن سیرو، باید بگویم که فکر می کنم هرگز به کسی در زندگی ام فحش نداده ام، اما واضح است که یک خیانت رخ داده است. در فوتبال، مانند زندگی روزمره، خیانت هم بهایی دارد. بنابراین اجازه دهید از فریاد زدن غافلگیر نشویم."

ساکی در مورد شرایط فعلی روسونری می گوید:

"آن ها خوب بازی می کنند و باشگاه و مربی هم خوب کار می کنند. آن ها بهتر از دیگران بازی می کنند که با توجه به تعداد جوانان تیم، تقریباً یک معجزه است."

سرمربی سابق میلانی ها در پاسخ به این سوال که چه کسی در رقابت برای قهرمانی سری آ پیشتاز خواهد بود، گفت:

"شانس اول قهرمانی آشکارا یوونتوس بود. آن ها شروع بدی داشتند، اما می توانند به رقابت ها بازگردند. جالب است که ببینیم آیا آن ها می توانند به عنوان قهرمانی برسند یا خیر. ناپولی جلوتر از بقیه است، اما باید به ذهنیتی دست پیدا کنند که قبلاً نداشته اند."‌‌

9404