سر و صدای گوسفندها، کابوس جدید خانواده وین رونی!

سر و صدای گوسفندها، کابوس جدید خانواده وین رونی!

پایگاه خبری فوتبالی - وین روین بهترین روزهای مربیگری خود را سپری می کند. بازیکن 35 ساله سابق منچستریونایتد با دربی کانتی در قعر جدول در لیگ دسته دوی انگلیس قرار دارد چرا که تیمش از یازده بازی فقط دو امتیاز کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، شرایط دربی کانتی نگران کننده است اما به نظر می رسد که رونی در زندگی شخصی خود نیز با مشکلات مواجه شده است. در حقیقت وین رونی و خانواده اش در یک  عمارت شیک زندگی می کنند اما مشکل این جاست که قرار است در مزرعه ای نزدیک به خانه رونی، مجوز نگهداری و پرورش 200 گوسفند صادر شود. در حقیقت خانواده رونی که در عمارتی 20 میلیون پوندی در منطقه چشیر زندگی می کنند از این اتفاق اصلا راضی نیستند.

در حقیقت سان گزارش داده است که صاحب مزرعه ای که در نزدیکی خانه رونی اقامت دارد، خواستار مجوز شده تا به 200 گوسفند در طول زمستان و در دوران سرما پناه بدهد. خانواده رونی از این اتفاق اصلا راضی نیستند چرا که دوست ندارند که سر و صدای گوسفندها در اطراف خانه شان شنیده شود. 

البته رونالدو تنها ستاره ای نیست که با مشکل گوسفندها دست و پنجه نرم کرده است. کریستیانو رونالدو نیز مجبور شد که خانه ای که در شهر منچستر اجاره کرده بود را به خاطر سر و صدای گوسفندها تغییر بدهد چرا که حس می کرد که این سر و صداها مانع از استراحتش می شوند.

4125