فریبا: کره‌جنوبی از ایران زخم خورده است

فریبا: کره‌جنوبی از ایران زخم خورده است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کره‌جنوبی از ایران زخم خورده است و با انگیزه فراوانی پا به میدان خواهد گذاشت، اما تیم ملی از نظر روحی در بالاترین سطح خود قرار دارد و می‌توانیم برنده از زمین خارج شویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، بهتاش فریبا با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: در نیمه اول با توجه به نحوه بازی حریف و اینکه فضاها را بسته بود تیم ملی نتوانست نمایش خوبی را به اجرا بگذارد.

وی افزود: در نیمه دوم و با تغییری که از سوی اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی صورت گرفت حملات ایران افزایش یافت و ضرب آهنگ ایران در خط حمله افزایش پیدا کرد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: موضوع مهم در دیدارهای مقدماتی جام جهانی و تورنمنت‌های این چنینی پیروزی و کسب سه امتیاز است، اینکه بتوانید به برتری برسید و امتیاز کامل را به دست آورید ارزش و اهمیت فراوان دارد.

فریبا تصریح کرد: خط حمله ایران هماهنگی خوبی دارد و گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند حاصل همکاری فوق‌العاده او و سردار آزمون بود هرچند آزمون در این مسابقه تمرکز لازم را نداشت و یک ضربه پنالتی‌ را از دست داد.

وی تاکید کرد: دیدار با کره‌جنوبی از اهمیت زیادی برخوردار است و عیار واقعی تیم ملی را نشان می‌دهد، اگر بتوانیم این رقیب قدر و سنتی را از پیش رو برداریم به احتمال فراوان گام بلندی برای صعود به جام جهانی بر خواهیم داشت.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: کره جنوبی تجربه فراوانی دارد و از ایران زخم خورده است و با انگیزه فراوانی پا به میدان خواهد گذاشت اما ما از نظر روحی در بالاترین سطح خود قرار داریم و از امتیاز میزبانی برخورداریم و می‌توانیم برنده از زمین خارج شویم.

تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران باید در ورزشگاه آزادی چهارمین مسابقه خود در دور نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲  قطر را مقابل کره‌جنوبی برگزار کند. در حال حاضر شاگردان «دراگان اسکوچیچ» با ۹ امتیاز صدرنشین گروه A هستند و ببرهای آسیا با هفت امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرده‌اند.

۴۱۵۴