واکنش تند هافبک سابق رئال مادرید به حرفهای کورتوا علیه فیفا و یوفا

واکنش تند هافبک سابق رئال مادرید به حرفهای کورتوا علیه فیفا و یوفا

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید حمله تندی به یوفا و فیفا به خاطر فشار بازیها و تورنمنت های مختلف داشت و گفت که این دو سازمان فقط به پول فکر می کنند و به هیچ وجه به فکر سلامتی بازیکنان نیستند.

به گزارش فوتبالی، حالا رافائل فن در فارت هافبک سابق آژاکس، بتیس و رئال مادرید که به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می کند به این صحبت ها واکنش نشان داد. فن در فارت که به عنوان کارشناس تلویزیونی برای بازی هلند و جبل الطارق حاضر شده بود، گفت:" به نظرم حرفهای کورتوا یک جنجال بیهوده است. شغل او فوتبال بازی کردن است و باشگاهش پول زیادی به او می پردازد. برنامه بازیها خیلی شلوغ و فشرده است اما در دوران بازی ما نیز همین اتفاق رخ داد."

پیر فن هایدونک دیگر بازیکن سابق فوتبال هلند خطاب به فن در فارت گفت که برنامه بازیها در حال حاضر نسبت به گذشته و دوران بازی خودش خیلی فشرده شده است که فن در فارت در جوابش گفت:" تورنمنت ها در حال حاضر جذاب تر شده اند. این رفتارها متعلق به نق نقوهاست."

البته فن در فارت به عنوان کارشناس تلویزییونی پیش از این جنجال های دیگری هم درست کرده بود. وی با انتقاد تند از عملکرد اسپانیا در مرحله گروهی یورو پس از  دو تساوی مقابل سوئد و لهستان به شدت بازیکنان و کادر فنی اسپانیا را عصبانی کرد. در نهایت اسپانیا به نیمه نهایی یورو رسید اما هلند در یک چهارم نهایی مسابقات حذف شد.

4125