بازگشت ونگر به مربیگری؛ در عربستان و مقابل پی‌اس‌جی بازی خواهد داشت

بازگشت ونگر به مربیگری؛ در عربستان و مقابل پی‌اس‌جی بازی خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال که به مدت 22 سال هدایت توپچی ها را به عهده داشته، دوباره روی نیمکت مربیگری خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، ونگر در ماه ژانویه هدایت تیم منتخب الهلال و النصر را در بازی "ریاض کاپ" مقابل پی اس جی به عهده خواهد داشت. ترکی الشیخ،  مشاور کاخ سلطنتی عربستان در صفحه توییترش این خبر را تایید کرده است. مربی فرانسوی که در حال حاضر به عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال فیفا فعالیت می کند بدین ترتیب پس از بازنشستگی در سال 2018 دوباره روی نیمکت خواهد نشست. 

ونگر پس از مربیگری در نانسی، موناکو و ناگویا گرامپوس هدایت آرسنال را به عهده گرفته بود.مربی فرانسوی تجربه قهرمانی لیگ و جام حذفی فرانسه با موناکو را دارد و در ژاپن نیز قهرمان جام حذفی و سوپرجام شده بود. البته درخشان ترین دوران ونگر در لندن بود که در 22 سال حضور در آرسنال سه لیگ انگلیس، هفت جام حذفی، هفت سوپرجام انگلیس کسب کرد و در سال 2010 عنوان بهترین مربی دهه را از آن خود کرد که البته در فصل 04-2003 رکورد بی نظیری در آرسنال داشت و فصل را بدون شکست به پایان برد. رکوردی بی سابقه در تاریخ لیگ انگلیس که فقط یک بار توسط پرستون نورث اند در سال 1889 ثبت شده بود که در آن فصل، لیگ انگلیس فقط دوازده تیم داشت.

4125