عکس؛ پاریس‌گردی همسر و بچه‌های مسی با حضور بچه‌های سوارز

عکس؛ پاریس‌گردی همسر و بچه‌های مسی با حضور بچه‌های سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که اردو های ملی برقرار است و بازی های باشگاهی تعطیل است، بازیکنان مختلفی که در باشگاه های کشورهایی غیر از کشور خودشان بازی می کنند، از خانواده های خود دور می شوند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و لوئیس سوارز اکنون در آمریکای جنوبی و در اردوی ملی تیم های آرژانتین و اروگوئه هستند اما همسر و فرزندان لیونل مسی در شهر پاریس فرانسه حضور دارند و تصمیم گرفتند که یک پاریس‌گردی داشته باشند و بدین ترتیب اوقات فراغت خود را پر کنند. در این گشت و گذار، همسر لیونل مسی به همراه سه پسر او یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو حضور داشتند همچنین همسر لوئیس سوارز به همراه دو تا از بچه های ستاره اروگوئه ای هم همراه آن ها بود و به نظر می رسد که او هم برای دیداری با همسر لیونل مسی راهی شهر پاریس شده است چرا که همسر مسی و همسر سوارز با هم دوست هستند و رفاقت مسی و سوارز خانوادگی است.

آن ها در این روز به بنا های معروفی در شهر پاریس رفتند و بدین ترتیب در دوری لیونل مسی روز خود را بدین ترتیب سپری کردند. جالب اینکه تیم ملی آرژانتین و اروگوئه بامداد گذشته به مصاف هم رفتند و مسی و سوارز با هم روبرو شدند که در نهایت آرژانتین با نتیجه سه بر صفر بازی را برد.

1470