حمایت سرمربی برزیل از عملکرد نیمار در دیدار برابر کلمبیا

حمایت سرمربی برزیل از عملکرد نیمار در دیدار برابر کلمبیا

پایگاه خبری فوتبالی - تیته سرمربی برزیل عنوان کرد نیمار فوق ستاره این کشور نمی‌تواند در همه بازی‌ها تفاوت‌ها را رقم بزند. 

به گزارش فوتبالی، بامداد روز یک شنبه دو تیم برزیل و کلمبیا از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. این تساوی باعث شد تا نوار پیروزی‌های سلسائو در مسابقات انتخابی پاره شود.

به نقل از سایت گل، نیمار در این دیدار اصلا نمایش پرفروغی نداشت و حتی 15 پاس اشتباه هم داد، اما تیته معتقد است نباید انتظارات بیش از حدی از او داشت. تیته در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "نیمار و کل تیم عملکرد خوبی داشتند. شاید از او انتظار می‌رود که همیشه کارهای خارق العاده‌ای انجام دهد و تفاوت‌ها را رقم بزند. او یک بازیکن بی نظیر است و لحظات فوق العاده‌ای را خلق می‌کند، اما نه همیشه. نیمار بازیکن متفاوتی است و همه ما این موضوع را می‌دانیم. اما باید بگویم که در بازی امروز به خوبی مهار شده بود و بعضی اوقات، دو بازیکن او را تحت فشار می‌گذاشتند."

نیمار پیش از این بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که شاید جام جهانی 2022 قطر، آخرین جام جهانی باشد که پیراهن برزیل را بر تن می‌کند. 

4416