شکست منچستریونایتد و لیورپول در پروژه‌ جذب پدیده 17 ساله‌ بارسلونا

شکست منچستریونایتد و لیورپول در پروژه‌ جذب پدیده 17 ساله‌ بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - نایب رئیس بارسلونا فاش کرد که این باشگاه در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای گاوی پس از مشاهده پیشرفت او در تیم اصلی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، گاوی، ملی پوش هفده ساله آبی اناری ها در شروع رقابت های فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای غول کاتالانی هفت بازی انجام داده است؛ در حالی که اخیراً جوان ترین بازیکن تاریخ بوده است که به تیم ملی اسپانیا راه یافته و بازی کرده است.

گفته می شود که منچستر یونایتد و لیورپول هر دو به جذب این هافبک علاقمند هستند. در قرارداد فعلی گاوی در نیوکمپ، بند آزادسازی پنجاه میلیون یورویی معادل ۴۲.۴ میلیون پوند دارد.

با این حال، رافا یوسته، نایب رئیس بارسلونا و معاون خوان لاپورتا فاش کرد که بلوگرانا در حال آماده سازی بندی برای افزایش مبلغ بازخرید این بازیکن اسپانیایی با ارائه شرایط جدیدی است که اهمیت جدید گاوی جوان را برای این تیم بیان می کند.

در همین رابطه، یوسته در مصاحبه با نشریه موندو دیپورتیوو اذعان داشت:

"من برای گاوی بسیار خوشحال بودم، او بلوغ نامناسبی برای سن خود دارد! به جای ۱۷ ساله بودن به نظر ۳۷ ساله می رسد. ما به او این امنیت را می دهیم تا بداند که بارسا تا مدت زمانی طولانی خانه او خواهد بود."

گاوی این فصل در پنج بازی لالیگا یک پاس گل داده است، در حالی که ماه گذشته در لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا به میدان رفته بود.

9404