پیام به مالک ایرانی اورتون: در تصمیم‌ها کمتر دخالت کن!

پیام به مالک ایرانی اورتون: در تصمیم‌ها کمتر دخالت کن!

پایگاه خبری فوتبالی - پل براون خبرنگار انگلیسی از مارسل برندز مدیر فوتبال باشگاه اورتون خواست که در تصمیم ها نقش پررنگ تری داشته باشد و جلوی دخالت فرهاد مشیری مالک این تیم را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، براون اعتقاد دارد که برندز تنها شخصیت فوتبالی قابل احترام در باشگاه اورتون به جز رافائل بنیتز است و به همین خاطر باید نقش پررنگ تری داشته باشد. اورتون شروع فصل خوبی داشته و روند خوبش را با تساوی یک بر یک مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد ادامه داده است.

اورتون در حال حاضر با چهارده امتیاز از هفت بازی در رتبه پنجم جدول قرار دارد و فقط یک شکست در این فصل داشته است . آنها در این تابستان فقط 1.8 میلیون پوند برای خریدها هزینه کردند که کل این هزینه صرف جذب دمارای گری شد و چهار خرید رایگان داشتند.

براون معتقد است که برندز  باید نقش پررنگ تری در اورتون داشته باشد چرا که فرهاد مشیری مالک ایرانی این تیم بسیاری از تصمیم ها را بدون مشورت با مدیر فوتبال تیمش می گیرد و عملا صحبتی با برندز ندارد. براون گفت:" یکی از مشکلات بزرگ اورتون این است که مالک باشگاه همچنان تصمیم های زیادی را بدون مشورت با مارسل برندز می گیرد یا حتی اگر با او مشورت کند هم به تصمیم هایش احترام نمی گذارد.  برندز باید کنترل بیشتری در باشگاه داشته باشد."

برندز مدیر فوتبال اورتون است که به خصوص در زمینه نقل و انتقالات باید نقش مهمی ایفا کند.

4125