وقتی اجرای قانون مهم‌ترین چیز است/ رئیس‌جمهور برزیل پشت درب ورزشگاه ماند!

وقتی اجرای قانون مهم‌ترین چیز است/ رئیس‌جمهور برزیل پشت درب ورزشگاه ماند!

پایگاه خبری فوتبالی - در راستای اجرای قوانین مربوط به مبارزه با ویروس کرونا در کشور برزیل، به رئیس جمهور این کشور که به منظور تماشای یک مسابقه فوتبال قصد داشت وارد ورزشگاه شود، اجازه ورود داده نشد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آمریکای جنوبی، ژایر بولسونارو، رئیس جمهور کشور برزیل که چند وقت پیش دوران ابتلا به بیماری کرونا را پشت سر گذاشته و بر همین اساس نیز از دریافت واکسن پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کووید 19 خودداری کرده است، قصد داشت برای تماشای مسابقه تیم‌ های سانتوس و گرمیو در لیگ کشور برزیل وارد ورزشگاه محل برگزاری این دیدار شود اما اجازه ورود به استادیوم به او داده نشد.

با توجه به قوانین کشور برزیل، به جهت ورود به ورزشگاه های این کشور تست منفی کرونا و یا کارت انجام واکسیناسیون مورد نیاز است و رئیس جمهور این کشور هیچ یک از این دو مدرک لازمه را در اختیار نداشت. این در حالی است که بولسونارو پیش از این به دلیل استفاده نکردن از ماسک نیز جریمه شده بود.

رئیس جمهور برزیل در این ارتباط به خبرنگاران گفت:

"چرا باید کارت واکسیناسیون همراه داشته باشم؟ من فقط می‌ خواستم بازی را تماشا کنم، چرا باید واکسینه شده باشم؟ من در بدن خود آنتی‌ بادی بیشتری نسبت به افرادی که واکسینه شده‌ اند دارم!"

9404