وعده ستاره سابق رئال مادرید به هوادارانش: اتفاقات هیجان‌انگیزی در راه است

وعده ستاره سابق رئال مادرید به هوادارانش: اتفاقات هیجان‌انگیزی در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل 33 ساله که تجربه حضور در تیم هایی نظیر آرسنال و میلان را در کارنامه اش دارد، در پیامی توئیتری به هوادارانش اعلام کرده است که "به زودی اتفاقات هیجان انگیزی رخ خواهد داد."

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر بعید است که اوزیل برنامه ای برای ترک فنرباغچه داشته باشد، تیمی که در ژانویه گذشته به ان ملحق شده است اما سان پیش بینی کرده است که اوزیل قصد دارد که ارز مجازی شخصی خودش به نام M10 را به بازار عرضه کند، تجارتی که در حال حاضر به شدت محبوب و مشهور شده است و اوزیل هم قصد ملحق شدن به آن را دارد.

البته ستارگان دیگری نظیر خامس رودریگز کلمبیایی و کیسوکه هوندا ژاپنی نیز اخیرا ارز مجازی خود را عرضه کرده اند و بعید نیست که به زودی افراد دیگری هم به آنها ملحق شوند. البته اوزیل اخیرا در فعالیت های خیریه هم نقش داشته است و اخیرا مدرسه فوتبالش به نام "مرگز فوتبال برای صلح، مسعود اوزیل" را در شهر بردفورد در انگلیس تاسیس کرده است. 

اوزیل در نوامبر 2020 برند لباس خود تحت عنوان M10Streetwear را روانه بازار کرد و در ژوئن همین سال به یکی از سهامداران باشگاه نکاچا در مکزیک ملحق شد که در این پروژه با ستارگان سرشناس دیگری نظیر اوا لونگوریا، کیت آپتون، ریچارد همیلتون و ... همکاری می کند. 

4125