اضافه شدن نام دو بازیکن دیگر به لیست مصدومان میلان

اضافه شدن نام دو بازیکن دیگر به لیست مصدومان میلان

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن تیم میلان به علت آسیب دیدگی، فعلا از تمرینات روسونری خارج شده و احتمال حضورشان در بازی بعدی روسونری بسیار کم است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت، دانیل مالدینی در اردوی تیم ملی زیر 20 سال ایتالیا دچار مصدومیت شده است. این هافبک هجومی جوان که در دیدار برابر تیم زیر 20 ساله های انگلیس موفق به گلزنی شده بود، روز گذشته به دلیل التهاب تاندون کشکک مجبور به ترک اردوی آتزوری شده است.

با توجه به این مصدومیت، براهیم دیاز تنها گزینه واقعی میلان است که توانایی بازی کردن در پست بازیساز را دارد. بنابراین نیاز میلان به یک هافبک هجومی جدید در ژانویه بیش از گذشته می شود.

همچنین از باشگاه میلان خبر می رسد که جونیور مسیاس هم دچار آسیب دیدگی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های کالچو مرکاتو و میلان نیوز، به نظر می رسد میلان باید یک بار دیگر در بازی های پیش رو، بدون جونیور مسیاس که همچنان از مشکلات عضلانی رنج می برد، به کارش ادامه بدهد. این بازیساز برزیلی به تازگی موفق شده بود مصدومیت نخست خود که به قبل از انتقالش به میلان مربوط می شود را پشت سر بگذارد. در حالی که به نظر می رسید مسیاس نزدیک به آمادگی صد درصدی باشد، اما خبرهای مثبتی پیرامون وضعیت فعلی این بازیکن به گوش نمی رسد.

این هافبک 30 ساله برزیلی در حال حاضر تحت آزمایشات بالینی و ابزاری قرار گرفته است اما به نظر نمی رسد مشکل او چندان جدی باشد.

مسیاس دست کم در سه بازی آینده روسونری برابر هلاس ورونا، پورتو و بولونیا غایب خواهد بود. ام آر آی صبح امروز چنین نشان می دهد که یک آسیب دیدگی در ناحیه ران پای چپ او وجود دارد.

آزمایشات بعدی برای 10 روز آینده برنامه ریزی شده است و به همین دلیل، مسیاس از همراهی میلانی ها در سه بازی آینده باز خواهد ماند.

9404