پرونده بازگشت هافبک بوسنیایی به تورین هنوز بسته نشده است

پرونده بازگشت هافبک بوسنیایی به تورین هنوز بسته نشده است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پرونده بازگشت هافبک بوسنیایی سابق بارسلونا به تورین هنوز بسته نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت، میرالم پیانیچ، هافبک اهل کشور بوسنی بارسلونا تا تاریخ سی‌اُم ماه ژوئن به صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه شده ولی هنوز راه ها برای بازگشت این بازیکن به باشگاه يوونتوس ایتالیا بسته نشده است. پیانیچ در روزهای اخیر در تورین دیده شده و با استقبال گرم هم تیمی های سابق خود نیز مواجه شده است.

این بازیکن به خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس اطمینان داده که این دیدار، هیچ ارتباطی به بازگشت احتمالیش به جمع نفرات بیانکونری ندارد.

اماحالا نشریه کوریره دلو اسپورت عنوان کرده این دیدار چندان هم بی اهمیت و بی ارتباط با موضوع بازگشت هافبک بوسنیایی به تورین نیست و تایید می کند که پیانیچ هنوز در رختکن بانوی پیر مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار می گیرد.

میرالم پیانیچ هافبک مورد علاقه ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی يوونتوس است که برای بازگشت او هم تلاش شدیدی کرد اما به علت شرایط بد اقتصادی، این انتقال صورت نگرفت و همچنان خبری از انتقال قرضی هم نیست. پیانیچ به علت شرایط بدی که در بارسلونا داشت، تصمیم به ترک نیوکمپ گرفت تا برای انجام بازی، راهی لیگ ترکیه شود.

میرالم پیانیچ برای ترک بارسلونا، حقوق خود را به شکل قابل توجهی کاهش داد.

9404