سیاست جدید سران يوونتوس؛ یا کاهش دستمزد یا خداحافظی!

سیاست جدید سران يوونتوس؛ یا کاهش دستمزد یا خداحافظی!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد مدیران بیانکونری سیاست های جدیدی برای کنترل و غلبه بر مشکلات اقتصادی این باشگاه اتخاذ کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، بالاخره پس از چندین ماه مذاکره، ظاهرا مدیران یوونتوس با پائولو دیبالا بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و انتظار می رود این موضوع که همانند یک خرید بزرگ برای یوونتوسی ها به حساب می آید، در هفته های آینده اعلام رسمی شود.

بنابراین، مدیریت بیانکونری اکنون می تواند تمرکز خود را بر موضوعات دیگری از جمله تمدید قرارداد برخی از دیگر بازیکنان این تیم قرار دهد.

وقتی صحبت از خوان کوادرادو به میان می آید، درمی یابیم که تمدید قرارداد این کلمبیایی هرگز مورد تردید قرار نگرفته است. قرارداد فعلی کوادرادو تا پایان فصل جاری اعتبار دارد اما مکس آلگری به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان فعلی باشگاه، مطمئناً می خواهد او را حداقل برای یک فصل دیگر حفظ کند. بنابراین، بازیکن سابق فیورنتینا و چلسی قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید می کند.

اما طبق این گزارش، سه بازیکن یوونتوس که قرارداد آن ها به پایان می رسد، با آینده ای نامشخص در این باشگاه روبرو هستند.

این بازیکنان عبارتند از ماتیا پرین، فدریکو برناردسکی و ماتیا دی‌شیلیو.

هر سه ایتالیایی به عنوان بخشی از پروژه آلگری در تیم باقی ماندند ولی یوونتوس هنوز تصمیمی برای ادامه همکاری با آن ها نگرفته اما تصمیم فقط به عملکرد آن ها در زمین بستگی ندارد و جنبه های مالی نیز در این زمینه نقش ایفا خواهد کرد.

مدیریت بانوی پیر در حال کار روی کاهش دستمزد قرارداد بازیکنان یوونتوس است. بنابراین، انتظار می رود که این باشگاه یا سایر بازیکنان را به جای آن ها با حقوق کمتر به خدمت بگیرد یا شاید این سه نفر را متقاعد کند که قرارداد جدید خود را با مبالغ کمتر به امضا برسانند.

9404