لحظه‎‌ای که پوگبا از اشتباه مدافع راست فرانسه به شدت عصبانی شد

لحظه‎‌ای که پوگبا از اشتباه مدافع راست فرانسه به شدت عصبانی شد

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا به شدت از اشتباه و بی توجهی بنجامین پاوارد در بازی فرانسه و اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا عصبانی شد.

به گزارش فوتبالی، میکل اویارازبال در دقیقه 66 در سن سیرو تک گل اسپانیا را در فینال لیگ ملت ها به ثمر رساند. البته بنزما با یک گل تماشایی بازی را برگرداند و امباپه گل پیروزی فرانسوی ها را به ثمر رساند.

فرانسه در این بازی پیروز شد اما صحنه خشم پوگبا از پاوارد به شدت وایرال شده است. در حقیقت زمانی که نتیجه 0-0 بود، پوگبا در حال  پرس کردن حریف بود اما با حمایتی از جانب هم تیمی هایش پاوارد و کنده مواجه نشد. هافبک 28 ساله فرانسوی با خشم به بی توجهی پاوارد و عدم حمایت از او واکنش نشان داد. از سویی تصویر دیگری منتشر شده که نشان می دهد دشان نیز تلاش می کند تا پوگبا را آرام کند.

یک هوادار در این باره نوشته است" نمی توان پوگبا را سرزنش کرد، پاوارد وحشتناک است." و دیگری نوشته است:" پاوارد در دفاع خیلی ضعیف است. او به راحتی اجازه می دهد که یار مقابلش از او عبور کند." و دیگری نوشته است:" پاوارد شبیه کسی است که درون زمین فوتبال از خواب بیدار شده و اصلا نمی داند که آن جا چه کار می کند." و چهارمی نیز نوشته است:" چرا پاوارد بازی می کند؟ به نظر می رسد که شبیه تخم مرغی عجیب درون تیم است و به هیچ وجه بازیکن خوبی نیست."

البته این اولین باری نیست که پوگبا و پاوارد  در بازیهای ملی دچار اختلاف می شوند. آنها در حین یورو نیز با هم درگیری لفظی پیدا کرده بودند.

4125