کاتانچ دلیل منتفی شدن حضور کی‌روش در عراق

کاتانچ دلیل منتفی شدن حضور کی‌روش در عراق

پایگاه خبری فوتبالی – دلیل منتفی شدن حضور سرمربی اسبق تیم ملی ایران در تیم عراق مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، قبل از آنکه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی مصر انتخاب شود، از قطر به عنوان مقصد احتمالی این مربی نام برده شده و به نظر می‌رسید بعد از آنکه شرطهای سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا مورد موافقت فدراسیون فوتبال عراق قرار گرفته، او با عراقی‌ها به توافق نهایی رسیده باشد منتهی نهایتا حضور کی‌روش در عراق منتفی شد تا دیک ادووکات جانشین سرکو کاتانچ شود و خبری از تقابل کی‌روش با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نباشد.

کی‌روش به تازگی و در یک کنفرانس خبری، در پاسخ به سوال خبرنگاران مصری درباره دلیل منتفی شدن حضورش در عراق گفته است: من تماس‌هایی از سوی نمایندگان فدراسیون فوتبال عراق داشتم و از آنها وقت گرفتم تا به این پیشنهاد فکر کنم. وقتی با سرکو کاتانچ – سرمربی پیشین عراق – صحبت کردم، او به من گفت که عراقی‌ها ملاحظه سرمربی اروپایی‌شان را نمی‌کنند و شرایط برای کار سرمربیان اروپایی در این کشور فراهم نیست. من هم بعد از صحبت با کاتانچ دیگر به عراقی‌ها پاسخ ندادم.

حتما در جریان هستید که کاتانچ در شرایطی از تیم ملی عراق جدا شد که حقوق ماههای آخر حضورش در عراق را دریافت نکرده بود و به همین دلیل سراغ شکایت به فیفا رفت.

2654