مهاجم سابق بارسلونا: وضعیت فعلی این تیم آزارم می‌دهد/ الکلاسیکو یک بازی خاص است

مهاجم سابق بارسلونا: وضعیت فعلی این تیم آزارم می‌دهد/ الکلاسیکو یک بازی خاص است

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق بارسلونا ضمن صحبت درباره شرایط کنونی این باشگاه، معتقد است که الکلاسیکو زیباترین بازی جهان است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی سابق اینتر، چلسی و بارسلونا از وضعیت بحرانی آبی اناری ها نگران است و می گوید:

"وضعیت فعلی بارسلونا مرا آزار می دهد. اوقات سختی وجود دارند برای کسانی که آن ها را دوست داریم. پذیرش حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بسیار سخت خواهد بود. هنوز امیدوارم این اتفاق نیفتد."

ساموئل اتوئو در ارتباط با مسابقه ال کلاسیکو که زمان برگزاری آن نزدیک است و همچنین حساسیت های خاص این بازی و تاثیری که نتیجه آن بر آینده هر یک از دو تیم بزرگ اسپانیایی می گذارد، گفت:

"این بار مردم به خاطر دیدن مسی و رونالدو بازی را تماشا نمی کنند؛ مهم ترین نکته این است که تیم مورد علاقه شما پیروز شود. بارسلونا شروع بدی داشت ولی این یک بازی خاص است و بازیکنان می توانند از این فرصت تا پایان فصل استفاده بهینه ببرند. پیروزی بر رئال مادرید می تواند ارزش شش امتیازی داشته باشد."

اتوئو در پایان گفت:

"کسانی که در الکلاسیکو بازی کرده اند، می دانند این زیباترین بازی جهان است؛ من در فینال لیگ قهرمانن اروپا بازی کرده ام ولی الکلاسیکو یک بازی خاص است."

9404