وایرال شدن حرکت تکنیکی ستاره لیدز در تیم ملی برزیل

وایرال شدن حرکت تکنیکی ستاره لیدز در تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا وینگر لیدز یونایتد یک حرکت تکنیکی بی نظیر را در ترکیب برزیل در مرحله راهیابی جام جهانی مقابل کلمبیا داشت.

به گزارش فوتبالی، ستاره 24 ساله با سرعتی بی نظیر در سمت راست حرکت می کرد که بازیکن کلمبیا را محو کرد و توانست وارد محوطه جریمه شود.  ستاره لیدز به خاطر حرکت تکنیکی خود مورد تحسین قرار گرفت و البته هواداران لیدز نگران هستند که نمایش های درخشان رافینیا باعث شود تا بزرگان اروپا به سراغ خرید وی بیایند. 

تیم ملی برزیل البته شب ناامیدکننده ای داشت چرا که برای اولین بار در مرحله راهیابی جام جهانی امتیاز از دست دادند و مقابل کلمبیا به تساوی بدون گل رضایت دادند. رافینیا در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود اما در فاصله 30 دقیقه به پایان به جای گابریل باربوسا وارد زمین  شد که عملکرد خوبی درون زمین داشت.

رافینیا جمعه گذشته در پیروزی برزیل مقابل ونزوئلا نیز خوش درخشیده بود و دو پاس گل داده بود و صحنه ای را آغاز کرده بود که به پنالتی به سود برزیل منجر شد.

رافینیا در لیدز نیز شروع فصل درخشانی داشته و در این فصل در هفت بازی سه گل زده است. او در مقابل اورتون، نیوکاسل و وستهام گلزنی کرده که گلهایش جلوی دو شکست تیمش را گرفته و عملا دو امتیاز به تیمش داده است. 

4125