پیام های جالب هواداران برای مسی: به اندازه مادربزرگم دوستت دارم!

پیام های جالب هواداران برای مسی: به اندازه مادربزرگم دوستت دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - قهرمانی در کوپا آمریکا محبوبیت مسی را در میان فوتبالدوستان آرژانتینی چند برابر افزایش داده است.

به گزارش فوتبالی، بامداد دوشنبه مسی و تیم ملی آرژانتین در مقابل اروگوئه با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند که البته هوادارانی که به ورزشگاه مونومنتال رفته بودند، استقبال گرمی از لئو داشتند.

مسی برای دومین بار پس از قهرمانی در کوپا آمریکا با فوتبالدوستان آرژانتینی مواجه شد. دفعه قبلی بازی با پیروزی سه بر صفر مقابل بولیوی به پایان رسیده بود و لئو بامداد دوشنبه در مقابل اروگوئه گلزنی کرد. یک کودک هوادار در پارچه نوشته خود برای مسی نوشته بود:"مسی، رویای من این است که پیراهنت را به من هدیه بدهی. من خواکین، 9 ساله هستم." و یک هوادار دیگر هم نوشته است:" مسی، به اندازه مادربزرگم دوستت دارم!"

البته مسی تنها شخصیت تیم ملی آرژانتین نبود که مورد تشویق قرار گرفت. دیبو مارتینز که با توپگیری هایش در کوپا آمریکا درخشید نیز محبوبیت زیادی میان هواداران فوتبال در آرژانتین پیدا کرده است و از سویی اسکالونی سرمربی این تیم که روند خوبی را داشته و نتایج خوبی کسب کرده هم مورد تشویق و تحسین قرار گرفت چرا که بازیهای زیادی را بدون شکست داشته است و به نظر می رسد که بالاخره توانسته تیم ملی آرژانتین را در شرایط خوبی قرار بدهد.

4125