چرا ستاره آرژانتین در حین بازی مقابل اروگوئه گریه کرد؟

چرا ستاره آرژانتین در حین بازی مقابل اروگوئه گریه کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوتارو مارتینز پنجشنبه به علت مصدومیت در ترکیب آرژانتین حاضر نشده بود اما یکشنبه در پیروزی آلبی سیلسته مقابل اروگوئه گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، لوتارو بعد از گلش با توجه به مشخص شدن نتیجه بازی و قطعی شدن پیروزی تعویض شد و جای خود را به کوریا داد و سرمربی هم نخواست ریسک کند و او را تعویض کرد. در حالی که لوتارو روی نیمکت نشسته بود، دوربین های تلویزیونی تصویر گریه کردنش را شکار کردند. لوتارو در مورد دلیل اشک هایش در پایان بازی توضیح داد و گفت:"به خاطر خانواده ام، به خاطر دخترم که امروز در استادیوم بودند، گریه کردم. دلیلش همین بود.  فداکاری زیادی کردم و چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتم. یاد آنها افتادم و به همین خاطر احساساتی شدم. به خاطر خانواده ام که همیشه من را همراهی کردند و تا آخر عمر از آنها متشکرم."

لوتارو در این بازی به رکورد 16 گل در 32 بازی در تیم ملی بزرگسالان آرژانتین رسید که میانگین درخشان هر دو گل یک بازی را دارد. وی در مورد پیروزی تیمش مقابل اروگوئه هم صحبت کرد:" کوپا آمریکا به ما کمک زیادی کرد تا به رشد کردن ادامه بدهیم و مسیری را ادامه بدهیم که شروع کرده ایم. با صبر بازی کردیم. همیشه در همه استادیوم هایی که بوده ایم، سعی کردیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. اروگوئه حریف فوق العاده ایست که به خوبی پرس کردیم، خوب بازی کردیم و همان بازی را داشتیم که می خواستیم و به سه امتیاز رسیدیم."

4125