لوح تقدیر ویژه مسی برای تبدیل شدن به بهترین گلزن آمریکای جنوبی

لوح تقدیر ویژه مسی برای تبدیل شدن به بهترین گلزن آمریکای جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تبدیل به بهترین گلزن قاره آمریکای جنوبی در بازی های ملی شده است و به همین دلیل پیش از آغاز بازی آرژانتین و اروگوئه از او بابت دستیابی به این رکورد تقدیر شد و یک هدیه ویژه به او تعلق گرفت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در بازی مقابل بولیوی با هت‌تریکی که داشت توانست رکورد پله را که 77 گل ملی به ثمر رسانده بود، بشکند و تبدیل به بهترین گلزن رقابت های ملی تاریخ آمریکای جنوبی بشود. فوق ستاره آرژانتینی در بازی مقابل اروگوئه هم یک گل به ثمر رساند تا تعداد گل های ملی خود را به عدد 80 برساند و بدین ترتیب اختلاف خود را با تعداد گل های پله که رکورد تا پیش از این در اختیار او بوده افزایش بدهد.

فدراسیون فوتبال آرژانتین پیش از شروع بازی آرژانتین و اروگوئه این لوح ویژه را که تصویر بوسه مسی بر کوپا آمریکا روی آن نقش بسته است، به لیونل مسی اهدا کرد و بدین ترتیب از او بابت شکستن رکورد بیشترین تعداد گل ملی در آمریکای جنوبی تقدیر کرد.

مسی هنوز در پاریسن ژرمن آنطور که باید و شاید جا نیفتاده است و نتوانسته گلزنی های زیادی داشته باشد و تنها یک گل به ثمر رسانده است اما او در تیم ملی آرژانتین نشان داده که روی فرم است.

1470