عکس؛ مسی از چه فاصله‌ای دروازه اروگوئه را باز کرد؟

عکس؛ مسی از چه فاصله‌ای دروازه اروگوئه را باز کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد با درخشش لیونل مسی با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اروگوئه را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین را در ادامه بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما گل اول آرژانتین در این بازی روی نبوغ لیونل مسی و البته اشتباه عجیب و غریب دروازه بان و مدافع اروگوئه به ثمر رسید. مسی در حالی که از پشت محوطه جریمه می خواست یک پاس چیپ برای نیکولاس گونزالس بیندازد، توپ او به جای رسیدن به گونزالس مستقیما وارد دروازه شد چرا که مدافع اروگوئه حواسش به بازیکن آرژانتین بود و دروازه بان هم به هوای اینکه نیکولاس گونزالس می خواهد به توپ ضربه ای وارد کند، به سمت او رفت اما توپ از کنار او رد شده و وارد دروازه شد.

مسی قصد پاس دادن داشت اما توپش به گل تبدیل شد. لیونل مسی این گل را از فاصله حدود 30 یاردی به ثمر رساند که فاصله نسبتا زیادی تا دروازه برای گلزنی به حساب می آید. البته مسی گل های از راه دور زیادی به ثمر رسانده است اما این گل از همه‌ی آن ها متفاوت تر بود چرا که مسی به قصد پاس دادن یک ضربه چیپ به توپ وارد کرد و آن را درون محوطه جریمه فرستاد و توپ به آرامی وارد دروازه حریف شد!

1470