خوش و بش مسی و سوارز در بازی آرژانتین - اروگوئه

خوش و بش مسی و سوارز در بازی آرژانتین - اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین و تیم ملی اروگوئه در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر صفر تیم ملی آرژانتین برد و لیونل مسی عملکرد درخشانی در طول این بازی داشت.

به گزارش فوتبالی، مسی علی‌رغم اینکه هنوز در پاریسن ژرمن جا نیفتاده است و آنطور که باید و شاید عمل نمی کند اما در تیم ملی آرژانتین بسیار آماده و روی فرم نشان می دهد.

از جالب ترین نکات و حاشیه های بازی آرژانتین و اروگوئه، خوش و بش لیونل مسی و لوئیس سوارز در ابتدای بازی بود. این دو بازیکن سال‌ها در بارسلونا با هم هم‌تیمی بودند و در کنار نیمار مثلث معروف MSN را تشکیل می دادند. اکنون مسی و نیمار در پی اس جی دوباره هم‌تیمی هستند اما لوئیس سوارز در اتلتیکو مادرید حضور دارد.

مسی و سوارز در طول بازی هم با هم گپ و گفتی داشتند که البته هر دوی آن ها دست خود را جلوی دهنشان گرفته بودند تا مانع از لبخوانی شوند. سوارز در این بازی به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و تیمش با نتیجه سه بر صفر شکست خورد اما در آن سوی میدان لیونل مسی خوش درخشید و یک گل زیبا هم در نیمه اول به ثمر رساند.

1470