عکس؛ مراقبت 7 بازیکن اروگوئه از مسی روی گل سوم آرژانتین!

عکس؛ مراقبت 7 بازیکن اروگوئه از مسی روی گل سوم آرژانتین!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم ملی اروگوئه را شکست دهد و عملکرد درخشانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، گل سوم تیم ملی آرژانتین در این بازی توسط لوتارو مارتینز به ثمر رسید و پاس آن را هم لوسلسو داد اما لیونل مسی کسی بود که استارت به ثمر رسیدن این گل را زد.

در واقع لیونل مسی روی یک صحنه نزدیکی محوطه جریمه اروگوئه صاحب توپ شد و به شکل عجیبی 7 بازیکن تیم ملی اروگوئه به سراغ لیونل مسی رفتند تا اطراف او را محدود کنند و تمام حواس این 7 بازیکن تیم ملی اروگوئه روی لیونل مسی بود و سایر فضا ها خالی شده بود. مسی با وجود اینکه اطرافش را 7 بازیکن اروگوئه گرفته بودند اما توانست لوسلسو را در سمت راست زمین پیدا کند و او را صاحب توپ کرد و با نفوذ لوسلسو، لوتارو مارتینز در مقابل دروازه قرار گرفت و با یک پاس عرضی لوتارو مارتینز توانست دروازه را باز کند.

در واقع روی این صحنه تمام حواس مدافعان و عناصر دفاعی اروگوئه روی لیونل مسی بود و به همین دلیل فضا برای نفوذ سایر بازیکنان باز شد و مسی هم به خوبی آن را تشخیص داد و از آن استفاده کرد.

1470