عکس؛ مسیر دیدنی شوت بنزما و پاس تماشایی او در موقعیتی مشابه!

عکس؛ مسیر دیدنی شوت بنزما و پاس تماشایی او در موقعیتی مشابه!

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما بدون شک یکی از بهترین مهاجم های حال حاضر جهان است و عملکرد او در مدت اخیر بسیار دیدنی بوده است به طوری که کریم بنزما در فینال لیگ ملت های اروپا یک گل تماشایی مقابل اسپانیا به ثمر رساند و در ساخت موقعیت گلزنی برای تیمش هم بسیار فعال بود.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در دقیقه 66 بازی فرانسه مقابل اسپانیا و در حالی که تیم ملی اسپانیا با یک گل جلو بود، روی یک شوت دیدنی از گوشه محوطه جریمه دروازه اونای سیمون را باز کرد. بنزما روی موقعیتی که شوتزنی کرد و دروازه اسپانیا را باز کرد، بازیکن دیگری از فرانسه را نزدیک خودش نمی دید و موقعیت بهتری برای بازیکن دیگری فراهم نبود و به همین دلیل اقدام به شوتزنی کرد و با یک ضربه فنی و دقیق موفق شد دروازه اسپانیا را باز کند.

اما در دقیقه 89 بازی، بنزما دوباره در موقعیتی مشابه با همان موقعیتی که از آنجا شوتزنی و گلزنی کرده بود، قرار گرفت اما این بار او کیلیان امباپه را در موقعیتی بهتر از خودش می دید و به همین دلیل تصمیم گرفت به جای شوتزنی به امباپه پاس بدهد و بدین ترتیب او را در موقعیت بهتری قرار داد، هر چند که این توپ تبدیل به گل نشد اما نبوغ بنزما را در صحنه های مختلف نشان می دهد.

کریم بنزما آن جایی که باید خودش شوت بزند این کار را می کند و آنجایی هم که باید هم‌تیمی خود را در موقعیتی بهتر قرار دهد با یک پاس و بدون خودخواهی این کار را انجام می دهد و همین مسئله است که بنزما را تبدیل به یکی از بهترین مهاجم های دنیا کرده است.

1470