فرانسه با کامبک شیرین مقابل اسپانیا قهرمان لیگ ملت‌ها شد

فرانسه با کامبک شیرین مقابل اسپانیا قهرمان لیگ ملت‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسه موفق شد با پیروزی برابر اسپانیا، قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 22:15 به وقت تهران، دو تیم اسپانیا و فرانسه از مرحله فینال لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند. اسپانیا با پیروزی 2-1 مقابل ایتالیا و فرانسه با کامبک 3-2 برابر بلژیک، توانستند جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کنند. 

در نیمه اول، شاهد بازی کسل کننده‌ای بودیم. هر دو تیم موفق شدند در مجموع تنها یک شوت به سمت چهارچوب بزنند و البته شاگردان لوئیز انریکه، مالکیت کامل توپ را در اختیار گرفته بودند، اما سد دفاعی فرانسه، اجازه حمله کردن به لاروخا را نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم شرایط بازی به طور کلی تغییر کرد. شاگردان دشان دیگر در لاک دفاعی فرو نرفته بودند و اسپانیا نیز توانست راهی به سمت دروازه لوریس پیدا کند. در دقیقه 64 میکل اویارزابال با پاس گل سرخیو بوسکتس موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. خوشحالی لاروخا تنها دو دقیقه دوام داشت و کریم بنزما موفق شد با پاس کیلیان امباپه، بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه 80 در نهایت کیلیان امباپه برای دومین بار دروازه اونای سیمون را گشود تا شاگردان دشان برای دومین بار در یک هفته کامبک بزنند و با پیروزی 2-1، قهرمان لیگ ملت‌ها شوند. 

خلاصه دیدار فرانسه - اسپانیا

4416