چشمی: برگشتم تا جام بگیرم و ملی‌پوش شوم

چشمی: برگشتم تا جام بگیرم و ملی‌پوش شوم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جدید استقلال می‌گوید همه اعضای این تیم باید برای کسب جام قهرمانی تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، روزبه چشمی بعد از کش و قوس های فراوان امروز با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را به امضا رساند و رسما به عضویت آبی های پایتخت در آمد.

چشمی که یک فصل از استقلال دور بود و حالا دوباره به این تیم برگشته عنوان کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به تیم خودم برگشتم. وقفه کوتاهی از استقلال جدا شدم و دوباره برگشتم.

او ادامه داد: امسال خیلی سال سختی خواهد بود. باید همه باهم تلاش کنیم. هم بازیکنان، هم کادرفنی و هم مدیریت باید تلاش کنند تا در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم.  تیم جوانی داریم اما باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

مدافع جدید آبی پوشان همچنین گفت: مشکلات کمتر می‌شود اما وجود دارد. باید مشکلات را نادیده بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.  امیدوارم هواداران حمایت کنند تا انشاالله بتوانیم قهرمانی را در پایان فصل به هواداران هدیه بدهیم. هواداران استقلال مستحق این اتفاق خوب هستند و امیدوارم خوشحالشان کنیم.

چشمی درباره اینکه توانایی بازی در پست هافبک و مدافع را دارد، تاکید کرد:‌ 3، 4 سالی است ماجرای پست من سوال می‌شود. این در حیطه سرمربی تیم است. شاید او از من بخواهد در پست جدیدی بازی کنم و شاید هم در دو پستی که قبلا بازی کردم مورد استفاده قرار بگیرم. این را اقای مجیدی تصمیم می‌گیرد. هنوز با ایشان هیچ صحبتی در این خصوص نداشتم.

او درباره اینکه در سال جام جهانی می‌خواهد به تیم ملی برگردد، گفت:‌نزدیک به جام جهانی است و همه بازیکنان باید سخت تلاش کنند. من هم مثل بقیه بازیکنان تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. تلاشم را صد درصد انجام می‌دهم و اگر سرمربی تیم ملی نظر مثبت داشت آنجا هم کمک خواهم کرد.

چشمی درباره مدت زمان قراردادش افزود: شاید بیشتر از دو سال باشد. مهم این است که سال خوبی داشته باشیم و سربلند باشیم. بقیه اش حل می‌شود.

۴۱۵۴