مهاجم ملی‌پوش منچستری‌ها با گلزنی به میادین مسابقات بازگشت

مهاجم ملی‌پوش منچستری‌ها با گلزنی به میادین مسابقات بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ملی پوش شیاطین سرخ آماده بازگشت مجدد به میادین مسابقات است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، آخرین حضور رسمی مارکوس راشفورد، بازیکن بیست و سه ساله منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان در فینال تورنمنت یورو ۲۰۲۰ رخ داد؛ زمانی که این مهاجم، یکی از سه بازیکن تیم ملی انگلیس بود که ضربه پنالتی خود را مقابل ایتالیایی ها از دست دادند. دیداری که در ضربات پنالتی با شکست سه شیرها در ومبلی لندنمقابل ایتالیا به اتمام رسید.

مارکوس راشفورد در تابستان از ناحیه شانه و کتف، تحت عمل جراحی قرار گرفت و روز چهارشنبه به میادین مسابقات و انجام تمرینات بازگشت و در بازی دوستانه مقابل بلکبرن راورز که پشت درهای بسته برگزار شد، دو گل نیز به ثمر رساند و منچستر یونایتد را با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رساند.

مارکوس راشفورد اخیرا پس از دریافت مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه منچستر یونایتد که طی مراسمی ویژه در اولدترافورد به وی اهدا شد، به وبسایت رسمی منچستر یونایتد گفت:

"اکنون حال من خوب است؛ من تقریباً به پایان دوره مصدومیتم رسیده ام. من آماده بازگشت به زمین هستم. بنابراین بله، من فقط منتظر بازی های بعدی هستم، بازی های زیادی پیش روی ماست."

مارکوس راشفورد از بیست و ششم ماه می، زمانی که بازیکنان اوله گونر سولشر در فینال لیگ اروپا در ضربات پنالتی مقابل ویارئال شکست خوردند، بازی نکرده است و بازگشت او، برای مرد نروژی نیز فرصت مناسبی خواهد بود تا به افزایش توان تیم خود بیندیشد.

9404