پیشکسوت فوتبال: کره‌جنوبی روی ضعف‌های ایران زوم می‌کند

پیشکسوت فوتبال: کره‌جنوبی روی ضعف‌های ایران زوم می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال گفت: کره‌جنوبی به طور حتم روی ضعف‌های ما تمرکز می‌کند، آنها در خط حمله سرعتی، تکنیکی و خطرناک بوده و می‌توانند چالش‌های زیادی را برای مدافعان ما به وجود آورند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی موسوی با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: امارات به خوبی ایران را آنالیز کرده بود؛ آنها با ارائه یک فوتبال بسته و تدافعی توپ‌ها را قطع می‌َکردند و کانال‌های ارتباطی ما بسته می‌شد.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوب بازی ایران و امارات کمک داور ویدیویی بود که به کمک ما آمد و شاید اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد سرنوشت بازی به گونه دیگری رقم می‌خورد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: ما در خط دفاعی خود اشکالاتی داریم که باید تا زمان بازی با کره‌جنوبی روی آنها کار کنیم.

موسوی گفت: کره‌جنوبی به طور حتم روی ضعف‌های ما زوم می‌کند، آنها در خط حمله و به طور کلی ۵۰ متر جلو سرعتی، تکنیکی و خطرناک هستند و می‌توانند چالش‌های زیادی را برای مدافعان ما به وجود آورند.

وی تاکید کرد: ایران بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار دارد، لژیونرها ما در بهترین شرایط خود قرار دارند و در چند بازی گذشته با عملکرد خوب خود نقش مهمی در بردهای ایران ایفا کرده‌اند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بازی با کره‌جنوبی می‌تواند سرنوشت صعود ما را رقم بزند و اگر به امید خدا این بازی را با پیروزی سپری کنیم می‌توانیم گام بلندی برای صعود به جام جهانی برداریم.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه آزادی از تیم کره جنوبی پذیرایی کند.

کره برای هشتمین بار باید در ایران به مصاف تیم ملی برود. در هفت دیدار قبلی پنج برد برای ما و ۲ تساوی به دست آمده است.

تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله با تیم های عراق ، امارات ، کره جنوبی ، لبنان و سوریه هم گروه است.

نتایج دیدار ایران با امارات،‌ سوریه و عراق به سود تیم ملی تمام شده و صدر نشین گروه است.

۴۱۵۴