يوونتوس - پل پوگبا؛ جدی‌تر از همیشه؟

يوونتوس - پل پوگبا؛ جدی‌تر از همیشه؟

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود بانوی پیر به طور جدی در حال تلاش برای خرید هافبک فرانسوی منچستر یونایتد می باشد که از همین تیم تورینی مجددا به منچستر بازگشته بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، مدیریت باشگاه یوونتوس حاضر شده است که حقوق سالانه ۱۰ میلیون پوندی به پل پوگبا، ستاره سابق بیانکونری که اکنون در جمع شیاطین سرخ توپ می زند، پرداخت کند. هر چند که این هافبک فرانسوی هم اکنون در منچستر یونایتد حقوق سالانه دوازده میلیون پوندی دریافت می کند.

باشگاه ایتالیایی برای تامین منابع مالی جهت انجام هزینه خرید هافبک فرانسوی شیاطین سرخ، مجبور است دو هافبک دیگر خود، یعنی آرون رمزی ولزی و آدرین ربیوت فرانسوی را به فروش برساند. همچنین احتمال خروج و فروش وستون مک کنی، هافبک آمریکایی بیانکونری نیز در صورت بازگشت پل پوگبا به یوونتوس وجود دارد.

قرارداد کنونی پل پوگبا با باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در ژوئن سال بعد به اتمام می رسد و هافبک تیم ملی فرانسه گفته است که همچنان با بعضی از هم تیمی های سابق خودش در يوونتوس مانند پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی بانوی پیر در تماس است.

مدت هاست که بحث خروج ستاره فرانسوی منچستر یونایتد از اولدترافورد و برگشتنش به تورین در محافل ورزشی اروپا مطرح می شود و عدم تمدید قرارداد پوگبا با شیاطین سرخ نیز به این شایعات دامن زده است.

9404