چرا «قطر 2022» آخرین جام جهانی نیمار است؟

چرا «قطر 2022» آخرین جام جهانی نیمار است؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار که در دو تجربه قبلی خود در جام جهانی ناموفق بوده اعتقاد دارد که جام جهانی 2022 قطر آخرین باری است که شانس بردن این جایزه را دارد.

به گزارش فوتبالی، نیمار اعلام کرده است که در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت و مسابقات 2022 قطر آخرین باری است که در این تورنمنت حضور پیدا خواهد کرد. نیمار در دو جام جهانی قبلی لیدر تیم ملی کشورش بود که در مراحل نیمه نهایی و یک چهارم نهایی شکست خورد و ناکام بود. حالا در فاصله حدود یک سال تا جام جهانی قطر حس می کند که این آخرین حضورش در این تورنمنت خواهد بود و در مسابقات 2026 که در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می شود، حضور نخواهد داشت.

ستاره برزیلیدر گفتگوی اختصاصی با شبکه DAZN برای مستند جدید این شبکه با عنوان "نیمار و خط شیرها" گفته است:" فکر می کنم که این جام جهانی آخر من است. این را آخرین جام جهانی خود می بینم چرا که نمی دانم که آیا نیروی ذهنی کافی برای کنار امدن با فوتبال را دارم یا نه. به همین خاطر همه تلاشم را می کنم تا همه چیز خوب پیش برود. همه کار می کنم تا با تیم ملی کشورم قهرمان شوم، این بزرگترین رویای من از بچگی بوده است و امیدوارم که بتوانم این کار را انجام بدهم."

نیمار در سال 2014 به همراه تیم ملی برزیل در جام جهانی حضور پیدا کرد که تیمش در نیمه نهایی توسط آلمان تحقیر شد که البته نیمار در آن دوره از مسابقات مقابل کلمبیا با مصدومیتی شدید مواجه شد. او در حالی به جام جهانی 2018 روسیه رسید که در سه ماه قبلش مصدوم بود.

4125