مورد مشترک پرسپولیس و الهلال

مورد مشترک پرسپولیس و الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و الهلال در یک مورد با هم مشترک هستند. اینکه نتوانستند اطلاعاتشان را مخفی نگه دارند.

به گزارش فوتبالی، این دو تیم در شرایطی هفته آینده مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که امیدوار بودند آمار آخرین بازی تدارکاتی‌شان لو نرود و از چشم حریفشان مخفی باشند اما این اتفاق نهایتا رخ نداد.

ابتدا این پرسپولیس بود که تصمیم گرفت پس از بازی مقابل استقلال تاجیکستان و با توجه به عدم شروع مسابقات لیگ برتر، تصمیم گرفت 3 بازی تدارکاتی با پیکان، شهرداری آستارا و سپاهان برگزار کند و در حالی که تلاش شد تا اطلاعات هر سه بازی پنهان بماند اما جزییات بازی‌ها شامل ترکیب، گل ها و برخی مسائل فنی فردای همان روز در رسانه‌ها منتشر شد.

تیم الهلال نیز شنبه شب بدون شش بازیکن ملی‌پوش خود و دو بازیکن آمریکای جنوبی‌اش در دیداری دوستانه به مصاف التعاون رفت تا خود را برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

با درخواست سرمربی الهلال، این بازی پشت درهای بسته برگزار شد و قرار بود اطلاعاتی از سبک بازی الهلال در این دیدار لو نرود اما هنوز بازی آنها مقابل التعاون به پایان نرسیده بود که ویدیوهایی از گلهای به ثمر رسیده و دقایقی از بازی این تیم منتشر شد تا هر دو باشگاه پرسپولیس و الهلال در پنهان کردن اطلاعات تیم خود پیش از مصاف یک چهارم نهایی ناکام بمانند.

7655