بادامکی: انتقاد از اسکوچیچ منصفانه نیست/ آقایان چند صباحی هستند و بعدش می‌روند

بادامکی: انتقاد از اسکوچیچ منصفانه نیست/ آقایان چند صباحی هستند و بعدش می‌روند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق تیم ملی که سابقه گلزنی به کره جنوبی را دارد، امیدوار است که طلسم پیروز نشدن کره جنوبی در تهران، بعد از بازی سه‌شنبه دو تیم هم تداوم پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، حسین بادامکی از اولین بازی ملی‌اش خاطره خوبی دارد چرا که در آن بازی – که سال 1385 برگزار شد – توانست به کره جنوبی گل بزند تا ایران با نتیجه 0-2 حریفش را شکست دهد.

در آستانه بازی حساس ایران برابر کره جنوبی با بادامکی به گفت و گو پرداختیم.

سوال: بازی ایران و کره را چطور ارزیابی می‌کنید؟

جواب: بازی سختی برابر کره جنوبی داریم. آنها تیم منظی هستند و در خط حمله بازیکنان بسیار خوبی دارند. از طرف دیگر، بازیهای ایران و کره همواره بازیهای بسیار خوبی از آب درآمده و امیدوارم سه‌شنبه هم بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

سوال: چرا بازیهای ایران و کره حساسیت بالایی دارد؟

جواب: در هر حال ایران و کره جنوبی دو قدرت بزرگ آسیا هستند و همیشه شرایط خوبی داشته‌اند و طبیعی است که میل به پیروزی و رسیدن به موفقیت در دو تیم قابل مشاهده باشد.

سوال: به نظرتان رکورد تیم ملی برابر کره در بازیهای برگزار شده در تهران، حفظ خواهد شد؟

جواب: خوشبختانه تیم ملی هیچوقت در ورزشگاه آزادی برابر کره جنوبی شکست نخورده و امیدوارم سه شنبه شب و بعد از پایان بازی رکورد تیم ملی حفظ شده باشد و تیم ایران با کسب سه امتیاز صعود به جام جهانی را مسجل کند.

سوال: بعد از بازی برابر امارات برخی ها به سبک بازی ایران انتقاد کرده‌اند. نظر شما چیست؟

جواب: انتقاد همیشه وجود دارد اما نباید این موضوع را نادیده بگیریم که بازیکنان قبل از بازی با امارات فرصت کمی برای تمرین در کنار هم داشتند و خستگی را هم به این موضوع اضافه کنید. در هر حال مربی نمی تواند در دو روز شرایط و هماهنگی ایده‌ال را فراهم کند و همانطور که دیدید، در بازی برابر سوریه هم تیم ملی زیاد هماهنگ نبود اما جلوی عراق شرایط تغییر کرد و در دیدار برابر کره فکر می‌کنم  شاهد بازی بهتری از سوی ملی پوشان باشیم.

سوال: از دید برخی افراد، اسکوچیچ هیچ نقشی در نتایج اخیر تیم ملی نداشته و  و حالا بردهای تیم ملی را به سطح بالای بازیکنان ربط داده‌اند. چقدر با چنین نظری موافق هستید؟

جواب: این بازیکنان در زمان مربیگری مارک ویلموتس هم بودند. وقتی میخواهند انتقاد کنند، انتقادها باید منصفانه باشد. مربیان بزرگی مثل کریم باقری و وحید هاشمیان بالای سر تیم ملی هستند و به  اسکوچیچ کمک می کنند. ضمنا اسکوچیچ وقتی در لیگ برتر مربیگری می‌کرد نشان داد که تیمهایش کیفیت فنی خوبی دارند. 

سوال: در مورد شهرخودرو صحبت کنید. شما سال گذشته سرپرست تیم بودید و با تغییراتی که در سطح بالای این تیم صورت گرفت، شما از این تیم جدا شدید.

جواب: راجع به شهرخودرو صحبت خاصی ندارم. امیدوارم موفق باشند زیرا این تیم سهمیه استان است و آقایانی که مسئولیت تیم را به عهده گرفته‌اند، چند صباحی هستند و بعدش می روند . این تیم برای مشهد و هواداران مشهدی است و ما واقعا نگران هستیم. امیدوارم دوستانی که هستند بعدا پاسخگو باشند. به هر طریقی نمی شود در جایی ماند و کار کرد.

9697