واکنش سرپرست هوادار به صحبت‌های منصوریان و احتمال کرونایی شدن بازیکنان

واکنش سرپرست هوادار به صحبت‌های منصوریان و احتمال کرونایی شدن بازیکنان

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال هوادار تهران نسبت به اظهارات علیرضا منصوریان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی طهماسبی در مورد اظهارات علیرضا منصوریان پس از ابتلا به کرونا مبنی بر اینکه تمام بازیکنان هوادار را در آغوش گرفته و به همین خاطر اعضای این تیم باید تست کرونا بدهند، اظهار داشت: این اتفاق فقط در مورد رضا عنایتی سرمربی تیم ما رخ داد که خداراشکر او نیز تا به حال علائمی نداشته است.

وی افزود: بازیکنان ما آشنایی و صمیمیت آنچنانی با سرمربی نفت آبادان ندارند. بچه‌های ما بیشتر با حسین کاظمی که سال گذشته با ما بود، صمیمیت دارند. تنها عنایتی به خاطر اینکه در گذشته با منصوریان ارتباط خوبی داشت برخورد گرمی با هم داشتند. با این حال چون باید برای مشخص شدن علائم 72ساعت سپری شود، قرار است فردا از تمام اعضای تیم تست گیری شود تا با خیال راحت به تمریناتمان ادامه بدهیم. ضمن اینکه کلیه اعضای تیم ما پیش از این، 2 دز واکسن را زده‌اند و فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود بیاید.

سرپرست تیم هوادار در خصوص انتقال امتیاز قطعی این باشگاه به مالک جدید گفت: یک بازه دو سه ماه تعیین شده چون مساله کمیسیون ماده 5 و ثبت شرکت‌ها زمان‌بر است اما تفاهم نامه‌ای به صورت قطعی امضا و همه چیز به مالک جدید واگذار شده است. فقط امضای در محضر باقی مانده است که ان‌شاالله این اتفاق هم می‌افتد.

وی در مورد شرایط حال حاضر تیم فوتبال هوادار عنوان کرد: خداراشکر همه چیز خوب است و آنطور که می خواهیم پیش می‌رود. امروز بچه‌ها استراحت می‌کنند و فردا تمرینات را از سر می‌گیریم. بازی اول ما مقابل استقلال است اما تلاش می‌کنیم که از هفته اول عملکرد خوبی داشته باشیم و برای سایر تیم‌ها یک هشدار باشیم.

6641