دلیل عجیب اخراج بازیکن ایرلندی: طولانی شدن پرتاب اوت!

دلیل عجیب اخراج بازیکن ایرلندی: طولانی شدن پرتاب اوت!

پایگاه خبری فوتبالی - جمال لوئیز شب گذشته در بازی راهیابی به جام جهانی در ترکیب ایرلند شمالی حضور داشت اما به علت طولانی شدن پرتاب اوتش در دقیقه 37 با کارت زرد دوم مواچه شد و از زمین اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز کارت زرد اولش را در دقیقه 23 دریافت کرد و کمی بعد کارت زرد دوم را در بازی مقابل سوئیس در مرحله راهیابی به جام جهانی دریافت کرد و از زمین اخراج شد. لوئیز در حقیقت 14 دقیقه پگس از دریافت کارت زرد اولش به علت طولانی شدت پرتاب اوتش با کارت زرد دوم داور مواجه شد چرا که داور معتقد بود که این بازیکن به عمد وقت بازی را تلف کرده و اخراج شد.

یان باراکلو سرمربی ایرلند شمالی و خود این بازیکن به شدت به این تصمیم اعتراض کردند چرا که ادعای داور بازی را  باور نداشتند. اخراج لوئیز باعث شد تا سوئیس به سادگی پیروز شود و با یک گل در هر نیمه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

استیون زوبر در وقت اضافه نیمه اول برای سوئیس گلزنی کرد و کریستین فاسناخت گل دوم را در نیمه دوم برای سوئیسی ها به ثمر رساند تا کار صعود به جام جهانی برای ایرلند شمالی به شدت مشکل شود و حالا آنها باید منتظر اتفاقات بازیهای بعدی بمانند.

4125