با ماندن رضایی؛ معادله دروازه استقلال پیچیده‌تر شد

با ماندن رضایی؛ معادله دروازه استقلال پیچیده‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های تیم استقلال، علیرضا رضایی فصل آینده هم در استقلال توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، در نقل و انتقالات تابستانی بود که استقلال سراغ علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم پیکان را جذب کرد. دروازه‌بانی که در صحبتهایش از رقابت با مظاهری و حسینی استقبال کرده بود منتهی وقتی رشید مظاهری به دلیل اختلاف با مدیران وقت استقلال، قراردادش با این تیم را فسخ کرد، به نظر می‌رسید که رضایی برای رسیدن به ترکیب اصلی، فقط باید با حسینی رقابت کند منتهی بازگشت مظاهری به استقلال، معادلات دروازه استقلال را تغییر داد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید با بازگشت مظاهری، رضایی از استقلال جدا شود اما صحبتهای امروز مربی دروازه‌بان‌های استقلال نشان می‌دهد که خبری از جدایی رضایی نیست و او در این تیم ماندنی شده است ضمن آنکه به جز رضایی و حسینی و مظاهری، استقلال یک دروازه‌بان دیگر یعنی سینا سعیدی‌فر که محصول آکادمی‌اش است را هم در اختیار دارد.

غلامپور در مصاحبه امروزش با روزنامه فرهیختگان به این نکته اشاره کرده که استقلال فصل را با حسینی، مظاهری و رضایی آغاز خواهد کرد تا سه دروازه‌بان با انگیزه در لیگ بیست و یکم، برای قرار گرفتن در قفس توری استقلال با یکدیگر رقابت کنند.

استقلال در سالهای اخیر معمولا دو دروازه بان آماده را به صورت همزمان در اختیار داشته است. از رقابت پرویز برومند و هادی طباطبایی با یکدیگر گرفته تا رقابت طالب‌لو با رحمتی و رقابت رحمتی با حسینی و فصل گذشته هم که شاهد رقابت حسنیی و مظاهری بودیم.

 9697