رویایی که ستاره چلسی در سر می‌پروراند؛ توپ طلا!

رویایی که ستاره چلسی در سر می‌پروراند؛ توپ طلا!

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی اذعان کرد که رویای برنده شدن جایزه توپ طلای سال 2021 را در سر می‌پروراند. 

به گزارش فوتبالی، جورجینیو یکی از ارکان اصلی تیم چلسی در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بود و همچنین سهم بزرگی در قهرمانی ایتالیا در تورنمنت یورو 2021 داشت. او پس از قهرمانی در این دو رقابت مهم، توانست عنوان مرد سال فوتبال اروپا را نیز تصاحب کند و حالا نامش را در بین 30 نامزد نهایی توپ طلا مشاهده می‌کند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، فردا عصر دو تیم ایتالیا و بلژیک از چهارچوب مرحله رده بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم خواهند رفت. جورجینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "همیشه می‌خواهم بازی و به تیم کمک کنم. هر 3 روز به میدان رفتن، کار را بسیار سخت می‌کند، اما حال ما خوب است. فقط یک بازی را شکست خوردیم و حالا می‌خواهیم دوباره برنده شویم. ما در رختکن، ذهنیت برنده داریم و بازی فردا فرصت بسیار خوبی است. در یورو شرایط سخت‌تری را تجربه کردیم."

جورجینیو همچنین در ادامه درباره توپ طلا گفت: "چه کسی رویای برنده شدن این جایزه را ندارد؟ رویای کوچک یا بزرگ داشتن، یک معنی دارد، پس بهتر است رویاپردازی بزرگ داشته باشید." 

4416