مسی چه کسانی را شایسته کسب جایزه توپ طلا می‌داند؟

مسی چه کسانی را شایسته کسب جایزه توپ طلا می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن اعلام کرد نیمار، کیلیان امباپه، کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی، شایستگی لازم برای کسب جایزه توپ طلا را خواهند داشت. 

به گزارش فوتبالی، مسی با شش بار برنده شدن توپ طلا، در این زمینه رکورد دار است و امسال نیز توانست به لیست 30 نفر نهایی راه پیدا کند. او که با پیراهن بارسلونا توانسته بود به افتخارات فردی بسیاری دست پیدا کند، حالا می‌خواهد با پیراهن پاریسن ژرمن نیز افتخار آفرینی کند. 

به نقل از مارکا، البته فوق ستاره سی و چهارساله خودش را به هیچ عنوان مدعی اصلی کسب این جایزه نمی‌داند. او در گفت و گویی با فرانس فوتبال گفت: "فکر نکنم که امسال مدعی باشم  البته هیچ وقت حرف زدن راجع به این موضوع را دوست نداشتم و همیشه تا زمان اعلام نتایج صبر می‌کنم. اگر یک بار دیگر برنده شوم، حس خیلی خوبی دارد. فوق العاده است که تنها بازیکنی هستم که تاکنون شش بار این جایزه را کسب کرده‌ام. هفتمین توپ طلا بی نظیر است. تابستان گذشسته توانستم به جامی که در کارنامه‌ام کسب نکرده بودم (کوپا آمریکا)، برسم و این نقطه عطفی برای من بود. اگر بار دیگر برنده این جایزه شوم، خوشحال و شکرگزار خواهم بود، اما فعلا به آن فکر نمی‌کنم."

مسی در ادامه افزود: "اگر حق رای داشتم، به نیمار، امباپه، روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما رای می‌دادم." 

4416