وزنه‌برداری نوجوانان جهان| پنجمی سلیمانی در دسته ۸۹ کیلوگرم

وزنه‌برداری نوجوانان جهان| پنجمی سلیمانی در دسته ۸۹ کیلوگرم

پایگاه خبری فوتبالی- نوجوان وزنه‌بردار ایرانی در دسته ۸۹ کیلوگرم پیکارهای جهانی با رکورد ۱۴۱ کیلوگرم در یک ضرب چهارم شد و عنوان پنجمی مجموع را به خود اختصاص داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، از عصر امروز (شنبه - 17 مهر) رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان جهان در دسته 89 کیلوگرم پسران دنبال شد. در این دسته 12 وزنه‌بردار حضور داشتند که امیرحسین سلیمانی نماینده ایران در این وزن بود. این وزنه‌بردار نوجوان با رکورد 141 کیلوگرم در رده چهارم حرکت یک ضرب ایستاد، در حالی که وزنه‌بردار روس با رکورد 142 کیلوگرم سوم شد و در واقع اگر سلیمانی وزنه سومش را بالای سر برده بود، به مدال برنز یک ضرب می‌رسید.

او در دو ضرب، در حرکت اول نتوانست وزنه 166 کیلوگرمی را مهار کند، اما در حرکت دوم این وزنه را بالای سر برد و در حرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه 171 کیلوگرم نشد تا با رکورد مجموع 307 کیلوگرم در رده پنجم این دسته قرار بگیرد.

در این رقابت وزنه‌بردار ارمنستان با رکورد 323 کیلوگرم طلای دسته 89 کیلوگرم را از آن خود کرد، ورزشکار روس با مجموع 322 کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال برنز مجموع این دسته نیز با رکورد 319 از آن وزنه‌بردار ترکیه شد.

۴۱۵۴